förvåndandsvärt bra!

har precis kommit hem från skolan och har verkligen haft en toppendag, konstigt nog.

började med att paulina var klar klockan åtta! (vilket inte händer varje dag) är väldigt stolt över dig gummssi (:
iväg till skolan blev det sen och då var det friends-möte på morgonen och vi nior, som är kompisstödjare, fick veta att klockan elva skulle vi iväg på en "hemlig sak". varje år brukar vi i friends åka på friendsdag på skansen men det här året var vi nior i polen just den veckan som friendsdagen va. därför skulle vi nior få en "egen grej" eftersom vi missade. så klockan elva åkte vi bilfärd med våra ledare, Gabriella & Madelene. vi gissade på hamnen, minigolf, kiruna och strandstugeviken men nej, vi åkte till nyköpings hotell&restaurang skola, gymnasium alltså. och herregud vad god mat vi fick! lammfärssbiffar med klyftpotatis, sallad, linfrön och någon rosmarin-sås. mummmaaaa. efter det rulltårta till efterrätt :D hihi. tyvärr så skulle "madde" åka iväg till akuten eftersom hon fick telefonsamtal om att hennes son slagit i huvet. så vi blev alltså kvar med Gabriella och bara en bil. vi var sex stycken så vi löste det genom att jag fick sitta i bagageluckan (Y) dunkade Bruce Springsteen och körde x-antral varv i rondellen gjorde vi också. Gabriella var snäll och körde motorvägar och omvägar genom stan så att vi skulle slippa så mycket av lektionerna som möjligt :) jag fick ju i och för sig gå hem nu men i alla fall :D

bra dag trots att vi hade dåliga förhoppningar alltså. nu sitter jag här och ska fixa min faceboook innnan jag kollar igenom packningen och sedan tar mig till skavsta. är alltså borta i London till söndag kväll så vi hörs väl då någon gång!

ta hand om er nu
pussar&kramar
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0