SEGAST EVEEER

hejhoppgaloppgummisnopp vad jag är trötter. sover typ ingenting och sen upp och jobba idag (Y) love it inte. diggar partymusik här hemma med mig själv och ska snart tvätta bort hellmanslukten. 

FREDAG:
avslutning på skolan först med sång & fika. efter det hem till karrro och äta galaxens godaste smörgåstårta! in till tessin efter det och se utspringet. kanske inte så fint väder men det var trevlans endå. vidare till stan för att kolla studenterna på torget & kortegen. träffade på pluuutenchristian och gav honom hans student-hängande-sak av mig. full som fan. efter kortegen blev det glass med jonna och sedan hem till Christian för hans student-mottagning. mysigt värre och mycket skratt. :) sex så gick jag mot tzatsiki i mina klackisar och fötterna var INTE ALLS DÖDA NEJ. mat blev det med karoline, lucas, viktor , paulina och rickard. moppetur ut till runtuna med paulina sen där det blev mat + mys i ånsta + skratt + fula cambilder + godis + moppeturer. like it like it.

LÖRDAG: 
efter en sen fruuukost åkte paulina hem till sin morfar och jag och karro stannade hemma i runtuna och gjorde INGENTING. eller okej liiite: kenny starfighter + smörgåstårta + jorgubbar + godis + snack + massage + cambilder + fundernade. vi kom fram till att vi fan har 10 veckor på oss att ta tag i livet så vi sket helt enkelt i att göra någonting i går. 
kvällen spenderades åter igen ute i ånsta med "grill" + boys + moppar + bad + regn + kyla + korv + plasteldning. 

idag blev det som sagt jobb och nu är paulina påväg ner hit. (Y)
btw, ska jag försöka vara mer aktiv i bloggen , är ju lov nu så nu har jag minsann tiden :) blir itne mer uppdat. ikväll tror jag, ska kanske dra hit karro eller dra hit någon annan. 

puuusssen 
/ lind
a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0