SOMMARLOV

herregud vad jag har det bra! solen skiner, värmen är uppe och folket är guld. me like!
kör en gårdagens i bilder:


började med att jag & paulina tog oss ner till hamnen för att käka glass.




outfit:
topp, Gina - shorts, bikbok - converse - väskan, h&m
("varför lägger du inte upp några outfit bilder längre?"
- jo för att varje outfit nu såhär i sommartider typ består av mina shorts & ett linne.
men är det någon speciell outfit som jag tycker extra mycket om, då hamnar den här.)




toppade outfiten med moppehjälm (Y) älskar bullkinderna man får...




vi drog med oss robert för kvällsbad ute i örstig, jag var självklart först i





haha jag ser så liten ut tillskillnad från herr-biff



här har robert doppat sig första gången.... MINEN <3



sexigt vännen , sexigt



vi drog oss hemmåt efter det eftersom vi FRÖS


det var grymt kallt på hemvägen vilket idag resulterar i förkyldning..... bada imorn igen?
puss
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0