1 mars



idag säger jag: GRATTIS LILLEBROR!
min lillebror Niklas fyller nämligen hela 13år idag, tomåring och grejer! min bror är verkligen ett pain in the ass samtidigt som han är en av de personer jag känner som alltid kan få mig att skratta mig hes & tårögd.
jag älskar dig plutt  <3




första mars och solen skiner som satan. BRA, vi saknar våren och sommaren. planerna idag är att fixa en outfitbild...(länge sen sist), plugga, äta tårta och spela GH. det är utmaningar som gäller här, den som vinner GH fem gånger i rad får 20kronor av varjer person som de vunnit över. rulltårtan är i kylskåpet och jag är ju bara en ANING sugen på den..mumma.

nu MÅSTE jag fixa mig & läsa lite hinduism innan gästerna kommer klockan två.
puuussss & vi hörs sen!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0