9 9 9 9 9 9 9 9



bilden är tagen för exakt ett år sedan
mahmouds mössa <3



hola guapas! (VG i spanska......)

vad har ni för er ? själv äter jag lite godis för att bli lite piggare för en kort stund. är suuuper trött så lite upp piggning sitter riktigt bra. ska iväg på frikis senare men jag har inte bestämmt vilket pass än, Hilde eller Bosse. vi får se :)
förövrigt hade vi Svenska Nationella idag, den muntliga delen. jag var med alice och gissa vad....?! JAG FICK EN NIA! alltså MVG! såå stolt över mig själv, nu har jag 9,10,9 i svenska nationella och ååååh vad jag är glad :D att jag kan vara så duktig ibland, helt otroligt.

kollade ut genom fönstret imorse och kollar jag ut nu ser det likadant ut. snön har töat bort och solen är framme, we like. hoppas det håller i sig nu bara!

nu blir det keso
/ linda

Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis! :)

2009-03-20 @ 09:12:44

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0