busy busy

jobbig vecka och jobbig helg.
vi (jag, mahmoud, ayman, marwan, sadek, rickard och robin) annornade en fotbollsturnering/disco igår för åk 5 och uppåt. gick väldigt bra trots att allt blev i sista minuten and as a matter a fact så ska jag ta och räkna pengar alldeles snart. pengarna går framförallt till polenresan men det gör man lite som man vill.

söndagar är verkligen befriande. jag har bara legat hela dan och såsat framför tvn med SATC. mysigt värre.
paulina, den stackaren, har åkt på migrän eller någon annan oidentifierad sjukdom vilket gör att ljus inte är hennes bästa vän just nu och hon går alltså runt och blundar dagen ut. usch och fyyy :/

kul är också att min kommentar-fuktion inte funkar. så jag inte ser kommentarerna längre, irriterande! roliga inlägg blir det också och framför allt, ROLIG LÄSNING FÖR ER!  (bättring på g)

kisseeesss
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0