damm is in the air



pollenallergiker som jag är så känner jag att det nu i luften kryllar av damm&ny utslagna skott och pollenmojänger. irriterande, kliande och minst sagt äckligt. luften känns torr och smutsig och jag känner mig som en dammsugare när luften sipprar in i mig... BLÄÄÄÄ!

minst sagt en dramatisk dag idag, ena hit och ena dit. skippade gympan och satt istället och pratade med Jerre som berättade om sina år på gymnasiet....barnutanframtid. halv 4 gick jag ner till öppna a.k.a frtidsgården och hämtade kakor som vi (som ska till polen) ska sälja. NÅGON SOM VILL KÖPA?!
Jag har kvar:
4st Lillebrors kolor (SJUKT GODA)
2st Kajsas cafékakor
1st Mormors dubbla chokladflarn
1st Kålles kolabollar


50kr/st och vi samlar alltså till polenresan som är i maj. hehe reklam :)

ska ta och öva lite sång strax med min kära vän herr piano som står och väntar på mig. han är lite dammig, har inte varit med honom på ett tag, men nu så.
vi hörs!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0