tjholoahopp England!


kärringhakan...... men jag saknar sommarn :(


 

snö, hosta, kyla och en täppt näsa. kan det bli mycket bättre eller? tveksamt
dagen har varit snabb och helt klart smärtfri. det var helt lungt fram till bilden och efter det skulle jag&alice hem till mig för att hämta en lapp som jag glömt och sedan skulle vi vara med i en dokumentär från England. den handlade om att sverige har friskolor&vanliga skolor vilket inte England har, typ. det vi skulle göra var att först fejka ett elevrådsmöte och sen var det en kort intervju. till sist tog kameramannen med oss ut i koridoren där vi fick gå upp för en trappa, igenom en korridor och pilla med våra skåp. vi ska få en kopia på programmet, som alltså ska sändas i Engelsk Tv, när det är klart. läbbigt

just nu morgonrocken är på och en kopp té har jag också fixat mig. ska ta och sätta mig med biologi/kemin nu och plugga till provet som är på fredag. måste hinna ringa karoline också och höra efter hur det är tänkt det här med bakningen och hur det gick med hennes tandsmycke. yes, that's right hon ska införskaffa sig ett tandsmycke vilket jag tror kommer bli asballt!

NU: PLUGGGGGGGG
/ linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du stoltsera med att du lärt dig ordet "screwdriver".

2009-03-04 @ 21:23:10
Postat av: EVELINA

adda: [email protected]



<3

2009-03-05 @ 13:57:07
URL: http://glamourforeve.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0