bildlöst fucking tråkigt åh

jag är så jävla rastlös.
vill liksom nu. nu nu nu . denna minut
jag har gått igenom allt redan. med dig, han, dig och dig. det räcker.
orkar verklgien inte igen, ge allt
och så noll. nada. tomt
inte för att jag inte tror på det, nej.
mest för att jag vet hur jag sjävla blir. helt fucked up
lost och längtande
jag chilalr inte, orkar inte
även fast jag vet att det är så jag BORDE göra. men åh jag vill inte.
kom bara kom.
vet inte vad jag borde göra. känns som jag är på och gnäller.
höra v mig och bara ÄR hela jävla tiden.
för mycket, som för att visa att jaaaa jag finns faktiskt.
för att jag är rädd att det händer igen
att osynligheten tar över. att jag förvinner på vägen.
och det vill jag inte.
/ linda
hur mycket jag än trycker på spaceknappen så blir det inga mellanrum. åh

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0