mh, bra

okej
nu mår jag sådär konstigt igen
är deppig, skit sur och förbannad
är hungrig
behöver föda i någon form

jag hittade en chokladask
åt alla chokladbitar, eller jaa.. jag smakade på alla och la tillbaka dem
letade vidare i godisskåpet. hittade läkerol
åt hela asken

hungern är borta men
det deppiga, det sura, det förbannade
finns kvar.
dricker nu apelsindryck med en extra stark skvätt
mh. patetiskt

har funderat på det emma sa någon gång.
tänk dig att sítta på sin säng. och bara dricka glas efter glas, smutta på starkare
och häva i sig mer. tills man är onykter
så sitter man där. i sin säng, onykter
det bara måste hända något då. något extra, något kul
jag ska fan prova
när jag fått min fina stora säng på plats. då ska jag prova
och jag uppmanar vem som helst att haka på
fyllefest i min 1.40 säng

/ linda


Kommentarer
Postat av: jennieboii

det låter faktiskt väldigt kul

2009-11-23 @ 20:06:27
URL: http://einne.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är så på bäbä!!

2009-11-23 @ 22:12:05
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0