sunshine boy, sunshine

solsken är det idag.
tragiskt nog ligger jag hemma, hostig och med mensvärk.
mh kul. inte är det något bra på tv längre heller, förstår inte hur svårt det kan vara att kunna sända bra tv program?
besvikelse.
cupcakes från harrods skulle inte sitta fel nu. london överhuvudtaget skulle inte sitta fel. vad sägs om det mamma, london i vår?
önskar att pappa kommer hem med en Big Mac så att jag blir världens lyckligaste. nej ta bort det där, en kebabrulle istället. från kosmos. och jag är besviken på OLW's bea-chips. inte fan smakar det bea, fucktards.
mh. mat. mat mat mat mat. matrealterat inlägg - ohja!
önska mig ett krya så att jag kan åka till sthlm imorn
/ linda

Kommentarer
Postat av: line

KRYA LINDIEGIRL!!!!

sv; jag ska allt ta o bjuda dig på en line frukost!!! vi kör på julklapp(Y)

BÄST!!

2009-11-03 @ 22:54:33
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0