jag vet inte vad vad vad






en bra klass. ett namn: ME09


att sitta på folkan efter skoltid och frossa i photoshop tillsammans med emma är för mig en bra eftermiddagsaktivitet. känner att det bara blir bilder på min klass men just nu får det va så, jag tycker om mina klass-bilder.

jag har en såndär äcklig känsla långt inom mig. någon sorts surkänsla. jag är sur. men jag har verkligen INGEN aning på vad eller på vem. jag minns inte. det bara slog mig. hårt detsutom. så nu är jag mer ledsen. av INGEN anledning. åh. sjukt jobbigt är det eftersom jag inte kan göra något åt det och jag vet inte av vad. det kan ju inte va positiva känslor? någonting får mig att må dåligt och jag vet inte vad.

/ linda


Kommentarer
Postat av: amandfa

vet i alla fall att du blir glad när du ser aa-amanda and my cute fatsoface!

2009-09-23 @ 21:23:21
Postat av: katrin

jag ser någon mycket cool i bakgrunden :3 baha... fiiin blogg du har :D

2009-10-01 @ 22:09:03
URL: http://katrin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0