på rätt spår

lever ni? det gör jag, trots en bloggtorka på hundra år. förklaringen är enkel: orklös, det har varit sommmar och jag har bara inte prioriterat bloggen. men vafan, det har ju varit sommar. EN GRYM SOMMAR. och det har tackar jag alla mina fina vänner för :)

men nu är jag som sagt tillbaka. med en för stor header och rörig blogg men det är bara lite provisoriskt. jag ska fixa till den "på riktigt" så fort det går. så länge får det vara såhär.......
att jag är uppe klockan halv åtta på en lördag är för mig ett mirakel men det är för att Frida på jobbet är sjuk idag så jag hoppar in som kök och börjar då klockan kvart över åtta. ikväll ska jag antingen ta mig iväg någonstans eller bara sova här hemma. har massor med sovtimmar att ta igen och jag hade faktiskt en helt sjukt bra helg förra veckan så att chilla den här veckan gör mig inte så mycket.

nu ska jag se om jag kan fixa en ny header.
puss&kram!
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0