tid ?

vart är min tid? allt går åt till jobb just nu, tyvärr. men så är det. tänker inte kopiera emmas text exakt men:
"Jag uppdaterar inte på helgerna helt enkelt. Jag har inget photoshop hemma då det försvann när datorn kraschade så jag redigerar alla mina bilder i skolan. Och jag gillar inte bildlösa inlägg, därför blir det inte uppdaterat på helgerna. Dessutom lever vi livet så det kanske jag ändå inte skulle hinna. Who knows, men nu vet ni."

samma sak gäller mig om man inte räknar med den kraschade datorn. min är för seg för photoshop. men men. jag slänger in lite gamla bilder när jag kan. hela helgen har jag jobbat så det har inte blivit något uppdaterande. men nu är jag LEDIG i två amazing weeks. ska bli grymt.
take care!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0