världens sämsta festhållare. världens sämsta humör

just då brydde jag mig faktiskt inte. när jag hörde klara ropa efter mig och när jag hörde att ett glas gick i golvet på övervåningen.
jag var ju med dig.
med trasiga strumpbyxor och med världens äckligaste frisyr i min tvättstuga.
men jo. jag var världens sämsta festhållare. jag var på världens sämsta humör. så jag grät lite.
låg ute på trappen. gick in igen för att upptäcka att all min dricka var b.o.r.t.a. jag som behövde lite till
jag sket fullständigt i att folk bara satt ner och gjorde ingenting. jag sket i att folk kollade STIRRADE när allting jag gjorde var att gå efter dig, springa efter dig, sitta ner med dig, borra in mitt ansikte i din famn, prata med dig.vameddig.

jag tänker inte ha fler fester. tänker inte städa och plocka folks snusrester dagen efter.
bara för att jag vet att om du är där, om du är i närheten.
så är jag världens sämsta festhållare

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0