while my 123 is playing on repeat.

Det här gjorde min dag.

En liten kille, snart nitton bast men alltid lika gullig. Min fina vän malins storebror.
Tanken på att han just nu packar ner sitt pass i sin ryggsäck. Att han lägger lappen med hotell-adressen i ytterfacket. Hans plan lyfter om tio timmar och allt han har med sig som handbagage är sitt hjärta och sin längtan av att få sin Sara tillbaka. Han och Sara gjorde slut för någon vecka sedan. Jesper hade hittat någon annan som han börjat tycka om och ville vara rättvis mot de båda. Så det tog slut.

Imorse träffade jag malin i klassrummet och hon skriker ut att hon har en jätte viktig sak att berätta. Även om jag inte känner varken Jesper eller Sara så vet jag allt, eftersom Malin inte mått bra av det heller. Vi samlas runt hennes bänk alla tjejer och ett leende spricker upp i hennes ansikte:

- "Jesper har verkligen tänkt nu. Och han är jätteledsen och vill ha Sara tillbaka. Men grejen är den att hon är på språkresa i Spanien med sin spanskagrupp så han kan inte träffa henne. Jesper sa att det kanske är försent att prata med henne när hon kommer hem. Så han ska boka en flygbiljett till Spanien, han åker imorn klockan sju! Han har pratat med Saras mamma och har hotelladressen så ska han vänta där tills de kommer hem efter dagen och så ska han säga att han vill ha henne tillbaka, att han inte kan leva utan henne"

Kommentarer
Postat av: malin

åååååååååh jag kommer verkligen leva på detta hur länge som helst. så fint. jag vill vara hon:( jag älskar dom. åååååååh!!!! <3

2010-02-15 @ 19:45:10
Postat av: jennie

asså jag får tårar i ögonen haha så himla fint :(

2010-02-15 @ 20:32:34
URL: http://einne.blogg.se/
Postat av: line

så.jävla.fint

2010-02-15 @ 22:42:05
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0