the monkeeeey tails

sov fem små futtiga timmar i natt.
vaknade helt slut men det fanns inte mer att göra än att dra mig iväg mot klara.
vi har dagliga promenader hon och jag. till skolan
ibland lite kortare bara för att jag börjar på folkan. ibland ända till tessin
vi fick en idé då det var snöstorm i nyköping.
att lägga oss naka med en mink päls virad om kroppen i varsin pulka.
stor chans att någon faktiskt skulle dra oss hela vägen till tessin så att vi slapp gå.

är sugen på en grym helg.
en sådan som håller i sig ett tag veckan efter.
får se om nyköping lyckas bjuda på en sådan.
tveksamt.
men i april. håll i er.
då är det fyra, jag arvid mackis jennie, som fyller och det ska firas. FIRAS
något att se fram emot.

dags att sova. ta igen lite sovtimmar.
men OM jag inte somnar så får jag väl ringa arvid.the.sleepingpill.man och hoppas att han kan langa hit lite.
/ linda

Kommentarer
Postat av: jennie

åh april <3

2010-01-13 @ 16:38:17
URL: http://einne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0