snö på fredag ?!



- ansiktet är oskarpt mest för att jag ser ut som en flodhäst -
Dagens Outfit:
kofta, h&m
linne, gina tricot
jeans, bikbok

Dagens detalj:
klocka, mammas
pärlarmband, snö



godmorgon, eller snarare god lunch. (?)
jag vaknade halv 8 idag , av någon konstig anledning var jag jätte pigg ? jag gick upp och BÄDDADE sängen ( vilket inte händer så ofta) , duschade, och fixade mig. allt innan klockan blev 9. sjukt.
dagens planer är stan med paulina för att spendera pengar, vilket allytid är kul ;)  läste i tidningen att årets första snö kanske kommer på FREDAG? var det inte höst nyss eller har jag fattat fel. snälla ingen snööööö

kraaaam
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0