ÖSTERRIKE

åååh nu smäller det. snart snart snart sitter jag i en av Ryanairs osköna gulblåa stolar och har målet inställt på Oubertauen (?). fan vad bra det kommer bli! FYFAN hotellet ligger typ precis vid liften och backarna ser sjukt bra ut på bild...... åh jag vill sova nu!

sen är det ju ett STORT + att marcus ska med, han har ju lovat att stå för underhållningen så nu litar jag på det.
jag åker hem nästa lördag, vecka 8 alltså så jag är lite orolig för mitt bloggberoende. jag kommer ju inte kunna skriva blogg och framför allt inte kunna läsa någon. kanske kan bästaste karoline hoppa in och memorera vad som händer i bloggvärlden? (a) paulina har nämligen redan tagit sig uppgiften att antecka vad som händer i de serier jag följer så på den punkten är allt fixat.

haha, ni ska se hur det ser ut i mitt rum&badrum för tillfället. POST-IT lappar ööööverallt.
" glöm inte tandborsten! "
" SHORTSEN LINDA! "
" lipsyl i fickan "
" sminket i väskan OBS! EJ TANDKRÄMEN! "
massoooooor, det kryllar av dem här hemma. men det är ju för min minnesförlust och för min minnessvaghet, jag minns ju aldrig någonting. som att jag ska ringa ett samtal till någon... sådant glömmer jag alltid bort (paulina blir galen).

aja, ni får ha ett bra sportlov och så ses vi om en vecka!
PUUUS & TA HAND OM ER

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0