äntligen är våren här!

får väl hoppas att det förblir så också. vi här i nyköping har haft stora problem med vårvädret. svinkallt och regn har vi haft hittills. lite snö tillochmed. men idag sken solen upp och det är skitvarmt. nästan så man vill gå ut i korta shorts och ett linne. sommaren är på väg äntligen :D

det blev frukost på framsidan idag där solen stekte. basket blev det efter det och sen fika med grannarna och massor med skoj. nu ska jag snart ta tag i o städa mitt rum som inte ser så bra ut. haha iaf. senare vet jag inte vad jag ska hitta på. mamma ville tydligen att jag skulle hjälpa henne sy så visst ställer man upp :)


puss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0