kaffe utan socker



godkväll ! :)
dagen började med en snabbis ner på staden med paulina. paulina har för övrigt klippt pannlugg och det blev skit snyggt!  as ballt , men paulina klagar på att det finns en perukkänsla i frisyren , dock tycker inte jag det. fick ingen bra bild på det eftersom hon vägrade ställa upp men lite ser man ;) vi fikade på sandy's och jag hann med att köpa hem en stickad kofta också. hemma kändes den tyvärr förstor så mamma fick den eftersom hon blev kär i den, och jag ska ner på stan imorn för att köpa en i mindre storlek.

en sak jag inte förstår. kaffe med socker. för mig är det som pannkakor med ketchup, det förstör ju bara smaken ? paulina däremot är tvärtemot och häller tre "rör" socker från sandy's i sin stora latte. och när jag smakar av hennes häxblandning blir det en chock. S Ö T T !  usch usch usch . nej jag föredrar en latte UTAN socker :O

nu ska jag kila iväg och ta bilder på mina shopping-köp från sthlm med karro & sthlm igår. jag lägger upp det senare ikväll.

kram
/ l i n d a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0