regn regn regn

jag vaknade och så var det ju ner på stan med paulina för att fixa mobilen och gissa vad man glömmer ? PLÅNBOKEN! men smidigt av mig att inte kunna legitimera mig och inte kunna lämna in mobilen... åh  ! så det blir imorn . riktigt kul...

det har regnat mycket idag. riktigt. hela tiden . och jag fick ett ryck och gick ut och tog mig en regndans. det är faktiskt riktigt mysigt när man verkligen ser hur grannarna viker sig av skratt från synen på mig skuttandes på gatan. :)
man ska leva sitt liv inte hålla det undan. så det så :D

jag ska senare ta och fixa med min garderob och troligen klippa min bror igen. det gick faktiskt sjukt bra när jag gjorde det igår fast vi upptäckte idag att jag missat lite :O helt överaskad över mina kunskaper är min bror nu en riktig stekare. nu är det bara makeovern med kläderna kvar. men det får vi ta när hans plånbok accepterar det :)

nu ska jag nog ta och vara social.
pussar
/ l i nd a

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0