städdag





jag vaknade tidigare än vanligt idag bara för att jag skulle morgonträna . det blev intervallträning på motionscykeln framför mtv. riktigt skönt och det passar mig med en tv framför trynet ! jag passade också på att rensa garderoben inför hösten. alla klänningar&shorts fick lämmna sina galgar och fick en ny plats i någon av lådorna. alla myskoftor, spetslinnen och stickade skönheter fick sig en galge och hänger nu snyggt och prydligt i min garderoben. smyckeslådan fick sig också en omgång och det blev ordning och reda där med.

igår när jag skulle lägga in shoppingen från alla sthlmsresor funkade inte datorn , den bara la av så jag hade ingen större lust att bråka med den mitt i natten. jag har bilderna på datorn så jag lägger in dem ikväll.

kram
/ l i n  da

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0