runar som inte kan flyga

skolan var väl okej idag men det var som valigt FÖR VARMT! men man ska inte klaga för när det är kallt klagar man på att det inte är varmt så hellere varmt än kallt. haha iaf. jag och paulina ska sova på min studsmatta inatt. scaaary . haha men vi har satt upp ett tält ifall att vi blir räddaa :|  haha . vi har precis fixat med kuddar och fix och då fick vi syn på en fågel när vi var klara. han satt där på min gräsmatta. en litre babyfågel som inte rörde sig. så paulina tog badmingtonrack och lät honom hoppa upp på den. vi tog honom till "stora gräsmattan" och släppte av honom där. jag blev så kär i honom så jag sprang in och hämtade kameran för att fota. fick till några bra bilder och jag var typ 2cm ifrån hans huvud. så sjukt söt . iaf så hoppade han iväg och jag och paulina gick in .

vi kanske hörs senare..
Puuuuuuuuuusssy
/ l i n d a


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0