prima dagar

förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid.

måndag & tisdag;
inget speciellt

onsdag; ledigt från school så på tisdagskvällen sov jag hemma hos karoline och det blev en tur till badet och det var jätte mysigt och det blev lite prat. på morgonen hängde jag med karro, hennes mormor&mamma till norrkp. det var tänkte mycket shopping.. vilket kanske det inte blev men det var mysigt iaf. sen hem mot nyköping där karro skulle på träning och jag hem . sen blev det tacos med paulina&karro och sen vidare till träffen . där var det "superdisco" och det var helt okej . dans & skratt och nummer 19. haha .
förlåt igen tjejer. :( <3

igår blev det pelleslusthus för glassätande med paulina&karro . det var gott och vi kilade till McDonals också. sen hem till mig där karros mammi & daddi hämtade henne och jag och paulina kilade hem till paulina.  där kollade vi på tv och myste sen blev det hem för migf där det blev mat.

idag har jag inga planer alls. konstigt nog. skulle blivit stan med mamma & mormor men jag orkade inte . så jag sitter här hemma själv ist och myser. kanske inte .


pusssiie
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0