sexy ass walking down the street

fråga mig inte om rubriken den hittade jag som nåns msn namn så jag snodde det bara för att jag inte hade mycket annat vettigt till rubrik.
dagen har varit grymt skön. med betoning på ö. allt flöt på med spanska, matte, SV, lunch, idrott och engelska.
aa just det vi hade freinds-möte på morgonen. alltid lika kuuuuul...
engelska provet gick .. ehm , sådär. inte svårt och absolut inte lätt. men vi får väl se hur snäll ingeline är med betygen (a) snart ska jag sätta mig och plugga för att jag har SOPROV imorn. IN MY ASS säger jag bara. Usa's historia är så inte min grej, usch. vi får väl se hur det går (Y)

puuuusss
/L

ni två är så gryyymt söta <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0