nej men inte förvinnner det väl nu?!



dagens outfit:

(& också min nya frilla men den syns inte så bra och ni får bättre bilder på det senare)

stickad tröja, H&M
vitt linne, H&M
skärp, Gina Tricot
jeans, Vero Moda
skor, Bianco


vädret hem från skolan var förvånandsvärt varmt! alltså inte 20+ men i alla fall så att man inte frös i tårna på vägen hem, och att snön blev lite våtare och låg mer som pölar. lite synd om den skulle försvinna nu, snön alltså, eftersom de troligen då inte kommer tillbaka till jul. surt.

skolan onsdagen den 26/11 - 08 bjöd på:
- sexigt värre för mig och sadek på kemin
- superman - tryck
- autograf skrivning
- DÅLIGT MATTE PROV

dem första tre är inte så märkvärdig men matte provet! herregud vad dåligt det gick. 11 FEL AV 15 JÄVLA MÖJLIGA RÄTTA SVAR! åååh! och så fick vi tillbaka det så att man får rätta sig själv på ett nytt blad och då insåg jag hur mycket slarv fel det varit på mitt prov. + istället för - , läste fel, skrev fel siffra, blandade ihop tal och inte tänkte klart. fyfan vad sur jag blev över att jag slarvat mig igenom det hela.
NÅGON SOM VILL GE MIG PRIVAT LEKTIONER I ICKE-SLARVHET?!

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0