onsdag - lilllördag

tänkte börja med att skriva att jag har biologiprov på fredag och jag kan ingenting så är det någon som är villig att hjälpa mig , RING!

dagen var den kortaste på länge. visserligen slutar vi 14.05 varje onsdag men just idag hade min grupp ingen matte så sluttiden blev 13.00 vilket vi gillar !  på biologin imorse disikerade Lena lamminälvor framför ögonen på klass 9C. jag tänkte att det skulle väl inte bli så farligt och jag tjänar ju bara på att titta. så jag stannade kvar när Lena frågade om det var någon som ville lämna klassen under tiden. efter att hon sprättat fett, klämt på njurar, blåst i lungor och skärt i lever mådde jag så illa att jag seriöst skulle ha kunnat spy rakt på hela skiten. fyyyfan så äckligt!

18.30 är det möte på skolan om Polen resan i maj 2009 så då ska jag och mammi dit. annars är väl planerna idag att plugga, tyvärr. biologin blir det och som sagt RING om det är så att du har lust att hjälpa mig!

kram
/ linda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0