trött, stel och huvudvärk

gårdagen kan sammanfattas med två bokstäver: OJ.
middagen var ljuvlig och efteråt blev det dans. jo in läste rätt, dans. med 4 st på 65+, en full pappa, halv nykter mamma och en galen faster. jag var väl med ett tag på dansgolvet på nedervåningen men tröttnade snabbt så jag och faster gick upp till vardagsrummet och hade kul istället. vi flörtade, drack äppelkaka, provade skor och sjöng högt. hon är för bra <3

somnade vid halv 2 igår så jag är helt slut eftersom NÅGON satte på hårdrock halv 8 imorse. ja är skit stel och känner mig som sextioåtta istället för femton. usch usch. jag har inte hunnit göra mycket idag hellre , bara skrivit klart min religon så nu är jag i princip klar med allt. vad som händer idag är väl att bara ligga och inte göra ett skit.

vi hörs
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0