sista dagen på prao

ja idag var det sista dagen på prao. men jobbet består , imorn 12-18 så ni är välkommna att titta förbi :)
dagen gick väldigt snabbt och som tack för att vi praoade där fick vi presentkort. mötte upp robert efter att vi slutat för att följa honom hem.... en bit iaf.

jag är lite sugen på att fixa nagelförlängning. dock tycker jag kanske inte attd et är sååå jätte fint med väldigt långa, men lagom och så fin franskmanikyr. eller helt enkelt bara stärka mina egna och låta dem växa. vi får se.
naglarna är iallafall helt sönder efter dagens&veckans all disk. HÅRKONTROLL ska strax få sig en plats i mitt liv.

planerna för ikväll är att mysa med en film&paulina, looking forward to it. kanske blir det också övernattning där men vi får se eftersom jag ska jobba imorn.....

kraam
/linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0