en onsdag och en torsdag



klass 9c



vänster sida



mitten



och så vi till höger. kommentera inte min pose.....


hahaha jag har precis fått skolfotot ! guuud vad alla har blivit bruna över sommarn :| ojoj.
ååh mina klassisar har blivit så stoora :)

iaf. igår var det kort-dags-onsdag vilket betyder att vi slutar två och inte gör någonting. och det var precis vad jag gjorde resten av dagen också. däremot idag var det fart fyllt. svenska proven fick vi tillbaka och ett VG som jag är nöjd med :)
syslöjds-britt var extra glad idag så jag passade på att vara en ängel för ett litet pklus i kanten på mitt betyg sen (a)
och så vart det lite skrik & stoj. som vanligt.

imorgon är det soprov som gäller. så jag sak väl sätta mig och plugga om nationalekonomi snart. KUL!
kraaam
/linda

Kommentarer
Postat av: anonym

hardu redahn fått skolkatalogen??

svara gärna!!

2008-09-27 @ 11:35:19

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0