hit the roooad

ska strax ta mig ner till stan eftersom jag, virrig som jag är, glömde att byta skor efter jobbet igår så jag åkte visst hem i oranga crocs-tofflor.... hehehe. så jag ska ner och byta skor och sen ta en titt i Eko-kläd-butiken som vi har på gården. ska sen hem och höra med roberto om det blir någe bad annars är det oplanerat idag (:

btw. min bror har lärt känna någon kille i Östersund eller nåt sånt. (jag kallar honom kiruna eftersom min bror ljög och sa att han bodde där så från och med nu är han namn kiruna) det roliga är att han kommer hit idag... :| min bror och kiruna har aldrig träffats och nu ska han vara här hos oss till söndag............ hehe. han är 93a också så vi får se hur det blir (Y)

nu är det tooown som gäller
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0