Det enda som saknades var solsken









efter en spansk paella på stadshustrappan med klara drog vi oss neråt för att handla kostymbyxor.
tittade in på mcdonalds för en kaffe och pommes med linn och emma också. efter att ha sett emmas nyinköpta skor (som jag kikat på tidigare men kännt mig för snål för) så gav jag dem en ny chans och provade dem igen.
jag gick hem med ett par asgrymma pjjukks rikare.

ligger i min säng och söndertaggar inför ett födelsedagskalas som går av stapeln imorn.
det kommer bli awsome.
nu tänkte jag sitta uppe några timmar till så att jag kan sova länge imorn och vara pigg hela kommande natten.

/ linda


dunk dunk dunk

Kommentarer
Postat av: nathalieee

dom e asnice ju

2010-04-18 @ 21:08:03
URL: http://damnthesecoldnights.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0