okej. kunde inte slita mig ifrån min skönhet till dator

fyfan vad jag är hungrig. det finns inga pizzerior öppna såhär sent i nyköping va?
förövrigt så målade jag mina tånaglar för första gången i mitt 16 (snart 17) åriga liv idag.
vad är det för skum grej förresten, att måla sina tånaglar?
vem ser dem? ingen. vem bryr sig om deras färg? ingen. vem kommer ge dig komplimanger för den fina appliceringen? ingen. såååå. nobody gives a crap.
eller jo. jag lite kanske. tyckte det var lite roligare med blåa tånaglar.
(fatta vilket liv jag har om jag tycker att blåa tånaglar gör mitt liv lgladare)


jaha. jag skulle ju fördriva tiden. hm
undra om jag ska cykla eller åka taxi imorn? vore ju en fet miss om det börjar regna och jag bestämmer mig för att cykla. men i och för sig är det inte bara jag som blir blöt då. emma och lovisa också.
jaha. mhm. nej men det här var ju roligt. lite som ett schizoparty. för vem kommer att läsa det här imorn? nobody. vad får jag ut av det? inget. (SLUTA STÄLL FRÅGOR SOM DU SJÄLV SVARAR PÅ LINDA!!!)
men jooo. ska väl ta och leta lite mat i kylskåpet nu.

sovgott eller nåt.
/ linda

Kommentarer
Postat av: brandholmen.

jag tänkte faktiskt på (när jag kollade på bilderna nedan) att vilka fina tånaglar du har.

tänk vad fint, en kvinna som blir lycklig av blåa tånaglar måtte alltid vara omringad av rikedomar och lycka.

2010-04-08 @ 00:59:24
Postat av: jennie

hahah du är dum i huvet linda. IKVÄLL oh yes jag är peepppp

2010-04-08 @ 12:53:38
URL: http://einne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0