Tunisien - 08

nu kommer det bilder, inte alla eftersom jag vill kunna lägga in vissa senare så jag har lite bilder på lager :)
bilderna är från alla dagar förutom tisdagkväll, onsdag och torsdag morgon eftersom min kamera var sönder då.



- bilden är tagen i kön till incheckningen halv 5 på morgonen.
Flygoutfit:
ribbat linne, h&m
lång kofta, gina tricot
jeans, gina tricot
halsduk, mammi
skor, din sko
väska, väskaffären (norrköping)





- flygresan var lovley





- som sagt







- sedan blev det 1 ½ timmes bussresa till hotellet






- hotellet var helt okej faktiskt. poolen på taket var definitivt ett +







- hotellets privat strand har jag verkligen inga ord för.








- det blir alltid mest foton på Niklas eftersom han är mitt foto-offer #1









- Cocktailbaren CANARI som jag skrev om tidigare








- när min bror väl fick tag på kameran blev jag foto-offer.
notera även att alla bilder är tagna samma dag.





- vi försökte ta en före och efter bild också.
den översta är tagen halv 2, söndags natten vi åkte
den nedersta är tagen halv 3, igår efter att vi varit på McDonalds efter flygresan.


det var allt jag hade att bjuda på så länge. det dyker säkert upp mer bilder framöver.
nu ska jag göra mig i ordning och sedan sussa för imorgon väntar: SHOPPING!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0