BÄÄSTA FREDAGEN

ooohyes det var det. sötnospaulina och sötnoskarro skulle sleepa hos mig så vi traskade hem till mig efter skolan och kollade på OC och var inne på datorn en stund. sen shuup iväg till coop. karro har ju blodförgiftning i foten så hon skjutasade mig på min cykel när jag höll i hennes kryckor. jä lyckat!  på coop handlade jag och karro godis för 65 kronor och det satt en kines i kassan.
först skulle paulina betala sitt godis och det och sen var jag efter.

(kinesen kollar ner i min godis påse)
Kines - "likkadaan"
(paulina börjar små garva och jag kollar på skärmen där det står hur mycket vårt godis kostar)
jag tittar på karro och säger:
Jag - " haha jag vill inte kommentera det där"
Kines - "kaalaaas"
(nu as garvar paulina)
Jag - "ja faktiskt"
Kines - " ottittvo o femti"
(nu garavar paulina så hon håller på och kissar på sig)
haha vi går snabbt därifrån och as garvar.

väl hemma igen kom vi på att vi glömt köpa hårfärg. men vi sket i att cykla tillbaka. vi bestämmde oss för att äta pizzzaaa. muuuummms med vitlöksås. efter det bestämmde vi oss för att gå ut och cykla. eller tjaa , karro skjutasade mig och paulina åkte sparkcykel. haha vi kom fram till fotbollsplanen och så såg vi en hare.
Karro - "vi tar den"
Jag - "jaa! vi fångar den!"
(karro trampar som fan och kör på cykelväghen runt fotbollsplanen)
Jag - "men ut på gräsmattan annars kan vi ju inte ta den?! gräsmattan , gräsmattan!"
Karro - " ja men snart"
jag - " på tre. en , två, tre!"
(karro dundrar ut på gräsmattan och jag hoppar av i farten och puttar henne mned händerna på paket hållaren)
karro - " NU JÄVLAR SKA JAG TA DIG DIN HARE!"

hahah alltså det låter inte ett dugg kul när jag skriver det men haha det var skiit kul!
haha sen cyklade vi hem till paulina sen vidare ner till forssberg och skrämma honom med att kasta saker på fönstrerna och tillsist hem till mig igen.
hemma så bäddade vi och myste och tog massa kort och åt oss tjocka.

haha sötnosarna gav mig 2 presenter också :)
haha det första var en tavla med massa bilder på mig och dem. JÄTTEFIN! den hänger på min vägg så jag alltid ska se den! sen fick jag ett örngott med en bild på oss tre från förra gången vi sov hos mig. den var jättesöt och jag sov på den inatt.
TACK SÅ JÄTTE MYCKET TJEJER NI ÄR BÄSTA OCH JAG ÄLSKAR ER! <3

puuuss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0