back home to my birthday

planet vart typ en halvtimme sent igår men vi kom hem rätt skapligt iaf :)
shuup ner i sängen och imorse vaknade man av sång. "ja må hon lev, ja må hon leva..."
frukost på sängen och allt var så bra tills jag kollade på klockan som visade halv 8. swiiish upp ur sägen. smink och kläder och sen vidare hem till paulina. sedan till skolan där jag fick presenter av städerskorna. taaack <3
lite sång fick jag av robin också. haha han sjöng för mig på fysiken i microfon och hela kalaset.
när jag kom hem ringde paulina och sa att jag skulle komma till henne klockan fem. sagt och gjort så trippade jag dit. då hade den sötnosen varit på coop i ett naffs och köpt tårtmojs och gjort en jordgubbs-banan-tårta till mig :D  hahaha hon är så söt. oliver och choklad fick jag också :D vi hängde ett tag efter fickat och kollade gymnasie val och lite sådant. tttack paulina för tårtan och allt <33
nu är jag hemma och väntar på slääkten som ska hit och äta. eller ja, släkt kan jag ju inte kalla det. faster och farmor bara.




och älskling, det är ingen fara jag har varit likadan.
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0