Dag 1&2 i spanien

Tjiing! nu är jag i españa och det är skiiit varmt. jag ska steka steka steka så att karro ska bli riktigt avundsjuk! (a)
haha jag har 2 röda fläckar i anisktet. brännskador. inte så fint men men man kan inte få allt.

igår:
landade 19.00 på alicante flygplats. vi fick våra väskor och bla bla bla . sen kom Kato och hämtade oss och han precis se solnedgången när vi åkte på motorvägen. vi kom fram till lägenheten och värmde pizzor .mummma!
senare gick vi och la oss och sen var det inget mer med det.

idag:
Kato och daddi skulle spela golf hela dagen så dem lämmnade mig ensam klockan halv 10 typ. så jag har från klockan 10 till klockan halv 3 BARA STEKT. det blev skit varmt efter ett tag men då var det så att det precis böjade blåsa lite lätt så man kunde kyla av sig. för en stund sen kom dem hem och vi har ätit lite "mellis" och ska senare bada bubbelpool .


planerna för imorgon är att STEKA !  fast jag måste smörja in mig lite mer i ansiktet  imorgon så jag inte blir ännu mera brännskadad.
jag ska också säga grattis till SADEK som blir 15 idag!
och till peter som också fyller!

MASSOR MED PUSSAR  OCH KRAMAR TILL ER SOM MÅSTE LIDA I KALLA SVERIGE! <3

/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0