Dag 3

uuusch det är FÖR varmt! ärligt talat jag orkar inte ens 10 minuter ?! solen steker som fan och vädret är kanon men som jag sa det är FÖR varmt!  kato & daddi är och spelar golf idag igen vilket betyder att jag är ensam här . fast idag måste jag städa lite. typ dammsuga och torka golv . usch det har jag inte lust med alls.

jag började typ sola klockan 10 och nu är jag helt slut och orkar inte mer . men jag måste för jag har lovat mig själv att vara brun när jag kommer hem.... shhhit , usch jag vet att jag tjatar om det men ååååååååååh det är FÖÖÖR varmt! igår blåste det iaf lite så det vart skönt men idag: VINDSTILLA och 26 GRADER
jag har typ gått in 4 gånger sen klockan 10, drukit 8 glasvatten och gäspat 362572542357 gånger. nej ärligt talat nu så måste jag gå ut och sola . mitt mål är ju att bli bruuuuuuuuuuuniis och inte lite gyllenbrun.

uppdat.
golfgubbarna har fortfarande inte kommit hem och det  ar fortfarande jatte varmt. just nu ar jag pa dator i vardagsrummet sa  pa det har tangentbordet finns inte de 3 sista bokstaverna i varat svenska alfabet. hoppas ni fortstar enda :) jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pa nu.... sola lite till kanske och sen ata lite . har inte atit sen halv 9 :S jag har druckit JATTE mkt. har hort att det ar bra nar man solar. hha nej nu sk ajga nog ta och pallra mig ut igen. jag sriver mer om vads som hander ikvalll lite senare.


uppdat. igen jag vet det börjar bli lite små jobbigt nu
golfarna kom hem vid fem och dåkte jag och daddi till golfbanan och var med i nån lottning och pappa vann golfklubbaoch golfbollar.  kato vann en hatt.  sen åke vi tilll carefour. det är som coop men fyra gånger så stort ... det fanns verkligen allt där. allt allt allt. aja iaf så handlade vi där och sedan  hem där kato hade gjort små spanska korvar i nån vin sås... DET VAR SÅÅÅ GOOT! mumma. nu har vi precis ätit glass och lite senare kanske det blir bubbelbadande.. vi får se.


ha det bra och var lite sociala och kommentera ?

/L




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0