Dag 5

förlåt för att jag inte updaterade igår men jag orkade inte.
för några dagar sen kändes det som om ingen läste min blogg? men så kollade jag min statistik och då är det iaf över 14 stycken så det tackar jag för. men vet ni hur man kommenterar ? jag börjar tvivla.  så här kommer det :

om ni börjar rulla ner med scrollen så kommer ni se att det kommer inlägg efter inlägg. men om ni trycker på tex. dag 5 här på vänster sida så kommer en ny sida upp med bara det inlägget + att det är en liten ruta som man kan kommentera i. nu vet ni det så kom igen : KOMMENTERA!

jag vaknade inte för så länge sen och då hade golfarna redan kilat iväg. till min förvåning när jag drog upp parsinnerna (stavas?) så såg jag att det var molningt. besvikelse. varmt är det iaf, 27 grader. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. vi får väl se.

uppdat.
det blev inte gjort mycket idag. lite kakätande och en tripp till affärn. snart ska jag spela plumpp och imorn åker jag hem.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0