en överaskning under kudden

vaknade lite tidigt idag för att jag skulle fixa frillan. när jag skulle bädda sängen låg det något under kudden.......
EN KAMERA! EN CANON IXUS 70!  glad som fan blev jag och kastade mig över telefonen och ringde till daddi.
glädjen var på topp när jag traskade hem till paulina efter frullen och sen vidare till skolan.  i skolan var allt som vanligt och humöret var på topp.

läsning - prat
spanska - prov som gick perfa
matte - diagnos
svenska - klassiker bajs + en arg kjell
lunch - luncha med peter och massa
gympa - kaoos + att jag gjorde mål på sadek i fotboll! de ni!
engelska - easterpapper
sluuut

kom hem efter en LÅNGSAM promenade hem med pål och stackars svamp på kryckor. stackarn har blodförgiftning i hälen :|  krya på dig <3
dem skulle tissel tassa med något så jag kilade hem och lekte med kameran (a)
åt mellis och bla bla bla så sitter jag här och ska snart plugga till uppfinnar-provet imorgon. blä

puuuuuuss
/L


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0