!hola españa!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHYES PÅ TORDAG ÅKER JAG TILL SPANIEN! :DDDDDD
det är hlet sjukt för det bestämmdes igår :S haha what ever sol sol sol sol.
jag har kollat prognosen på internet:  minst 22 garder VARJE DAG sol med enstaka moln :DDDD
oohyes jag är sååå glad och jag ska steka dygnet runt och blii bruuuun!

nej nog om min glädje. idag var skolan sisådär. var väl helt okej men när jag ser dig vill jag bara kräkas!
usch obehagligt.
kul att våren är påväg hit till nyk finally! mysig sol och lite varmare. det är mysigt .
hahah nej jag måste få skrika ut min glädje till spaninens värme!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!

så nu är jag klar. iof när jag åker så betyder det att jag kommer missa fysikprovet och jag kommer missa gymnasiemässan. men waht ever. imorn ska jag göra fysikprovet som jag redan missat engång. elelr okej kevin ska göra det åt mig (a)

ta hand om er medans jag blir bruuun!

/ L

btw, kul att blogg funkar igen.



image6

Kommentarer
Postat av: emelie

faaan va skönt! älskar spanien, vart ska du nånstans? är bara JÄTTEavundsjuk :P

2008-04-01 @ 15:10:40
URL: http://www.majmelajd.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0