kalldag med knasiga grannar

image11

bilden är från resan till rhodos förra året. jag och min bror är som vanligt snyggaa......



igår blev det övernattning hos paulina och det bjöd på när&fjärran spelet och ridande på axlar. vi hade riktigt kul och kom i säng hyfsad tid. paulina väckte mig inatt för min luftmadrass hade ingen luft så jag låg i princip på golvet. haha iaf. vi vaknade och så skulle paulina ner på stan med emelie så jag drog mig hemmåt där det inte gjordes mycket alls. sen kom paulina och vi gick hem till henne för att kolla på "Juno". den var väl hyfsad, alla verkade så dumma i den filmen. haha sen så tog vi en promenad och det var svinkallt. haha sen busvissalde paulinas grannar på oss. haha dem är riktigt skumma. har ett jävla garage med massor av bilar och så står dom och glor hela tiden ? :S weeird.
senare kanske det blir film hemma hos tchini :D myyysss.

puss
/L


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0