"kolla där en elefant!"

vanlig dag idag. alltid lika kul med 8c som alltid skojar och har sig men shiit. idag gjorde jag väärsta av värsta.
jag ska ta det från början:

hela klassen hade biologi/teknik. vi satt där ett tag och gjorde massa ritningar och hade oss blablalblabla.
nu till det roliga. alla typ skrek och hade sig och våran lärare Lena orkade typ inte skrika åt alla så jag tog det jobbet. alla var nästan tysta förutom tobbe så jag tänkte att jag skulle få honom att iaf titta åt rätt håll. så jag pekar mot tavlan (där min lärare står) och säger till tobbe:
"titta tobbe en ELEFANT!"

nu var det ju inte så att jag menade att lena var en elefant utan att jag skulle lura honom att kolla dit. såklart skrattar alla åt mig som gjort bort mig och rickard skradde nog mest. men lena tog det på skoj (hoppas jag) och vi fick sluta :)

haha iaf. när jag kom hem hade jag lovat paulina att gå ut och springa. sagt och gjort vi sprang typ 10 eftersom mina knän sket sig och inte ville vara med. vi gick hem till mig och hoppade studdsmatta. senare in och göra sittups :S
haha sen gick hon hem och jag pallrade mig iväg till skolan eftersom jag hade utvecklingssamtal. us gick super och jag är "alltid glad och energisk".
haha nu ska jag och mammi äta även fast jag hittils idag ätit:
hamburgare
macka
pannkakor
kräm
2 skinkmackor
glass
choklad
och jag är HUR MÄTT SOM HELST. dööd. jag ska plugga snart också. Spanska och Fysik . greeat.

ha det bra och puuuusss
/L


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0