linda ingavänner

hah nja , okej jag har vänner men hallå.. karro , sadek och mahhe åkte på distriktsläger och alice var på konfaläger. men jag och robin klarade oss bra. film på so:n och pastaröra till lunch. som vanligt blev det cafetreian där jag och tony hade sångtävling. :)

efter gympan var denna skolvecka slut och jag och paulina bestämmde oss för att ha picnic på vattentorns-berget.
det blev mys med vårsol och kakor och bullar. sooool och sen (som vanligt) måste paulina se OC så vi pallrade oss hem mot paulina och vi skämde ut oss TOTALT framför paulinas nya grannar. dem måste tro vi är ett par riktiga idioter. haha men iaf. efter OC blev det hem för mig och äta taaaaaaacooos. nu har jag ringt paulina 87 gånger men det är fortfarande upptaget ? lägg på människa.
haha vi ska hitta på något kanske hoppa lite studsmatta eller rida på varrandras axlar.

karro, sadek och mahmoud lycka till på distriktslägret och skada er inte <3

puuussssss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0