nu är det inte långt kvar!

först ska jag börja med att svara på emelies kommentar om vart jag ska. jag ska till Alicante där min fasters man har lägenheter. :)

skolan var suuuper idag. först läsning där jag o keviin gjorde fysikprovet. gick bra..... eller inte (Y)
sen matte och spanska och sedan muuusik som somvanligt var kaaaos. pyttipanna blev det sen och en tripp till cafeterian. jag och alice extra knäckte som vanligt och konstigt nog så ska verkligen ALLA 894728973 kunder köpa oboy. så jag tar pengarna och alice fixar chokladen. apropå choklad så kan inte min mamma stava till just choklad. min mamma skrev chocklad ?! smidigt av henne.

imorgon bär det då av till SPANIEN med daddi :D jag orkar inte vänta utan jag ska nog kila iväg och packa snart !
linnen , kortbyxor och bikinin . ohyees jag bara såå behöver det här. sen kommer jag ju hem på dagen innnan min födelsedag. så jag längtar tills 15årsdagen ONSDAG också  :D  då blir jag inte efter med åldern . fast min längd får jag väl leva med.

nu ska jag nog ta och sjunga lite "stockholm by morning" med sarah dawn finer. den mysig.
ha det bra och sköt om er.

/L

image7

(bilden är från bryggan vid forssbergs sommarstuga)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0