shopping sugen!

image10



jag bara sååå gillar allt. tunikan och skorna. guud, underbara.
skor:  Jimmy Choo; Loren patent pumps 450E , väska: Bottega Veneta; Intrecciato pattern tote 1800E , tunika: Bottega Veneta; Pashmina tank top 650E , solglasögon: Bottega Veneta; Oval framed sunglasses 437,88E 
sammanlagt: 3374,63E
i svenska kronor: 31 350 kronor.

shiit, inte gjord för min plånbok iaf. inte på LÅÅÅNGA vägar.
haha men skorna är ett måste. jag vill . men okej , min plånbok är inte gjord för det heller.
varför lägger jag ens upp det här när jag vet att jag bara frestas av det. men jag tycker det är jätte kul att kolla på kläder och speciellt skor. :)

puuuusss
/L


( E=Euro )

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0