tidig dag med skavsår

ååh när man vaknade sken solen och det var riktigt vårväder utanför fönstret. jag tänkte att nu jävlar ska jag ta på mig vårigt. drog på mig jonnas gråa tunika och tunna hudfärgade strumpbyxor. sminkade mig, fixade håret men 5 minuter innan jag skulle kila iväg till paulina bestämmde jag mig för att helt byat om till jeans och tröja. så jag sprang och slängde av mig och skyndade iväg till paulina.
väl i skolan var väl allt som vanligt förutom att gympan var inställd. ingeline sa att vi slapp engelskan och fick kila hem klockan ett :D
skööööööönt!

väl hemma gjorde jag ingenting eller jo okej jag erkänner jag åt glass. + att jag skulle iväg på stan med paulina och äta glass när hon slutat. sagt och gjort vi kilade mig och eftersom paulina var TVUNGEN att kolla på oc sprang hon hem.

nu är hon här igen och tar kort påp mig när jag sitter här och skriver blogg. kul att 28 personer läste igår :D
man taackar för det.

puuusss
/L


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0