torra händer igen men inga korvar

usch ja.
dagen började med besök på NUM. massor med prat och lite rundvandring och sen tillbaka till skolan igen. haha fast jag och alice stannade till på ica och köpte chooklad. sen vidare till skolan där vi sket i elevensval i hopp om att få slippa lera. men nej. då ska man ha lermojs på bilden istället. inte kul. uppgiften var att skulptera något men jag kunde inte bestämma mig för vad. först gjorde jag en flodhäst men den idén summpade jag. sen gjorde jag en lycktstolpe ist. men alla tyckte det såg ut som något annat så jag summpade den idén med. så till sist bestämmde jag mig för att göra en fruktskål. haha iaf så var det lunch efter det och en tripp ner till caféterian. vi trodde att vi skulle se på film på so:n efter det men nej då ska vi jobba med amerikaner. jag och alice ska göra en uppsats om;
Marylin Monroe (stavas?)
Ronald McDonald
Disneyland
haha det kommer gå skit bra. får vi hoppas. efter det teknik och sist matte.

jag vill också hälsa till karro som ligger hemma i och är sjuk . stackare ta hand om dig och du vet att jag alltid finns. <3

puusss
/L


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0