torra händer och korvar

det är vad hela dagen bestått av. torra händer och korvar.
jag ska ta det från början så ni förstår.

läsning: jag hade friends istället
Elevensval/bild: jag och alice degade med lera.
bild: designredovisning
lunch: varmkorv med mos + jobb i caféterian
SO: Usa's historia
fysik: som jag missade halva
matte: gjorde i princip ingenting eftersom jag ligger så långt fram

korvarna och händerna kommer in på elevensval/bild. jag och alice degade med lera vilket gör att man får:
TORRA HÄNDER.
och inte bara för stunden utan hela dagen.
med leran så gör vi skulpturer av varrandra och då skulle vi båda göra "hår".
och hårstråna blev jätte tjocka korvar som vi degade fast. skit snyggt..
sen blev det ju korv till lunch och sen det klassiska :
"hörredu din lilla lunchkorv"

puuss
/L

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0